تعداد دورهها | 12 |
تعداد شمارهها | 24 |
تعداد مقالات | 201 |
تعداد نویسندگان | 373 |
تعداد مشاهده مقاله | 83,060 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 75,057 |
نسبت مشاهده بر مقاله | 413.23 |
نسبت دریافت فایل بر مقاله | 373.42 |
تعداد مقالات ارسال شده | 787 |
تعداد مقالات رد شده | 548 |
تعداد مقالات پذیرفته شده | 161 |
درصد پذیرش | 20 |
زمان پذیرش (روز) | 156 |
تعداد پایگاه های نمایه شده | 12 |
تعداد داوران | 171 |
فصلنامه علمی علوم تربیتی از دیدگاه اسلام یک نشریه علمی است که از سوی دانشگاه امام صادق (ع) ـ پردیس خواهران ـ به عنوان دانشگاه اسلامی مرجع در ایران منتشر می شود. هدف این فصلنامه انتشار پژوهش های مسأله محور در گستره علوم تربیتی (فلسفه تعلیم و تربیت، مدیریت آموزشی و برنامه ریزی درسی، روان شناسی تربیتی و آموزش عالی) با رویکرد اسلامی است تا از این طریق بستر تولید علم و نظریه پردازی مبتنی بر آموزه های اسلام فراهم آید.
دوره انتشار نشریه علمی "علوم تربیتی از دیدگاه اسلام" با هدف چابکسازی و تسریع در انتشار مقالات پذیرفته شده پیرو مجوز اخذ شده از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از ابتدای یازدهمین سال انتشار (بهار 1402، شماره 20) از دوفصلنامه به فصلنامه تغییر یافت.
فصلنامه علوم تربیتی از دیدگاه اسلام در آخرین ارزیابی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال 1401 به امتیاز (الف) ارتقاء یافت.
صفحه 37-67
علی ایمان زاده؛ شهرام واحدی؛ فاطمه قرقانی
صفحه 69-103
سحر کارگر خوش؛ زهرا طالب؛ زینب گلزاری
صفحه 105-134
پرستو مصباحی جمشید؛ محمد علی عبداللهی
صفحه 135-154
مریم برهمن؛ زهرا نجفی منش
صفحه 155-187
فاطمه کهن پور؛ مریم برادران؛ نیکو دیالمه