تعداد دورهها | 12 |
تعداد شمارهها | 26 |
تعداد مقالات | 211 |
تعداد نویسندگان | 393 |
تعداد مشاهده مقاله | 108,115 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 99,565 |
نسبت مشاهده بر مقاله | 512.39 |
نسبت دریافت فایل بر مقاله | 471.87 |
تعداد مقالات ارسال شده | 884 |
تعداد مقالات رد شده | 627 |
تعداد مقالات پذیرفته شده | 166 |
درصد پذیرش | 19 |
زمان پذیرش (روز) | 156 |
تعداد پایگاه های نمایه شده | 12 |
تعداد داوران | 186 |
فصلنامه علمی علوم تربیتی از دیدگاه اسلام یک نشریه علمی است که از سوی دانشگاه امام صادق (ع) ـ پردیس خواهران ـ به عنوان دانشگاه اسلامی مرجع در ایران منتشر می شود. هدف این فصلنامه انتشار پژوهش های مسأله محور در گستره علوم تربیتی (فلسفه تعلیم و تربیت، مدیریت آموزشی و برنامه ریزی درسی، روان شناسی تربیتی و آموزش عالی) با رویکرد اسلامی است تا از این طریق بستر تولید علم و نظریه پردازی مبتنی بر آموزه های اسلام فراهم آید.
دوره انتشار نشریه علمی "علوم تربیتی از دیدگاه اسلام" با هدف چابکسازی و تسریع در انتشار مقالات پذیرفته شده پیرو مجوز اخذ شده از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از ابتدای یازدهمین سال انتشار (بهار 1402، شماره 20) از دوفصلنامه به فصلنامه تغییر یافت.
فصلنامه علوم تربیتی از دیدگاه اسلام در آخرین ارزیابی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال 1401 به امتیاز (الف) ارتقاء یافت.
صفحه 51-78
مرتضی طاهری؛ زهرا جلیلی؛ عباس عباسپور؛ راحله گندمکار
صفحه 79-100
ابراهیم راستیان؛ مهدی شریعت زاده
صفحه 101-121
سیروس محمودی
صفحه 123-142
احمد عباسی دره بیدی؛ طیبه زارعی