تعداد دورهها | 12 |
تعداد شمارهها | 27 |
تعداد مقالات | 212 |
تعداد نویسندگان | 395 |
تعداد مشاهده مقاله | 114,541 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 111,141 |
نسبت مشاهده بر مقاله | 540.29 |
نسبت دریافت فایل بر مقاله | 524.25 |
تعداد مقالات ارسال شده | 900 |
تعداد مقالات رد شده | 638 |
تعداد مقالات پذیرفته شده | 173 |
درصد پذیرش | 19 |
زمان پذیرش (روز) | 156 |
تعداد پایگاه های نمایه شده | 12 |
تعداد داوران | 188 |
فصلنامه علمی علوم تربیتی از دیدگاه اسلام یک نشریه علمی است که از سوی دانشگاه امام صادق (ع) ـ پردیس خواهران ـ به عنوان دانشگاه اسلامی مرجع در ایران منتشر می شود. هدف این فصلنامه انتشار پژوهش های مسأله محور در گستره علوم تربیتی (فلسفه تعلیم و تربیت، مدیریت آموزشی و برنامه ریزی درسی، روان شناسی تربیتی و آموزش عالی) با رویکرد اسلامی است تا از این طریق بستر تولید علم و نظریه پردازی مبتنی بر آموزه های اسلام فراهم آید.
دوره انتشار نشریه علمی "علوم تربیتی از دیدگاه اسلام" با هدف چابکسازی و تسریع در انتشار مقالات پذیرفته شده پیرو مجوز اخذ شده از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از ابتدای یازدهمین سال انتشار (بهار 1402، شماره 20) از دوفصلنامه به فصلنامه تغییر یافت.
فصلنامه علوم تربیتی از دیدگاه اسلام در آخرین ارزیابی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال 1401 به امتیاز (الف) ارتقاء یافت.
صفحه 5-35
مریم بمانی نائینی؛ سمیه پور احسان؛ مهشید تجربه کار
صفحه 37-65
زهرا یوسفی؛ فاطمه دافعیان؛ محمدمهدی مالکی پور؛ اعظم شهبازی
صفحه 67-98
حجت افتخاری؛ جابر افتخاری
صفحه 99-119
کتایون حمیدی زاده؛ کیمیا قویدل
صفحه 121-149
مریم گودرزی؛ عزت السادات میرخانی
صفحه 151-180
وحید غفاری سلوکلویی؛ محبوبه البرزی؛ فریبا خوشبخت