نمایه نویسندگان

آ

  • آقاجان، مهسا شناسایی مؤلفه‌های اثرگذار معماری بر تربیت کودک، مبتنی بر رویکرد اسلامی: فضاهای آموزشی پیش‌دبستان [دوره 12، شماره 25، 1403، صفحه 139-171]

ا

  • امامی کوپائی، سمانه شناسایی مؤلفه‌های اثرگذار معماری بر تربیت کودک، مبتنی بر رویکرد اسلامی: فضاهای آموزشی پیش‌دبستان [دوره 12، شماره 25، 1403، صفحه 139-171]
  • ایمان زاده، علی تحلیل محتوای مؤلفه‏‌های خودمراقبتی در کتاب‌‏های درسیِ تفکر و سبک زندگی دورۀ متوسطۀ اول [دوره 12، شماره 24، 1403، صفحه 37-67]

ب

  • باقری، سعیده بررسی ابعاد معرفتی مفهوم قناعت ازمنظر صحیفه سجادیه و میزان توجه به آن ازسوی دانشجویان [دوره 12، شماره 25، 1403، صفحه 79-98]
  • باقری، محسن تأثیر یادگیری مفاهیم درس قرآن (مبتنی بر بازی اتاق فرار آموزشی) بر درگیری تحصیلی دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 12، شماره 25، 1403، صفحه 37-54]
  • برادران، مریم چارچوب مفهومی تربیت اجتماعی: مطالعه‌ای نظام‏‌مند [دوره 12، شماره 24، 1403، صفحه 155-187]
  • برهمن، مریم الگودهی در تربیت بر اساس شاخص‌های شخصیتی شهید سلیمانی با تأکید بر دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی [دوره 12، شماره 24، 1403، صفحه 135-154]

ج

  • جعفری، اسماعیل نظام تربیتی غزالی؛ مبانی، اصول، ارکان و ساختار [دوره 12، شماره 25، 1403، صفحه 99-137]
  • جلیلی، زهرا معناسازی مدیران مدرسه در مسیر پیاده سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 12، شماره 26، 1403، صفحه 51-78]
  • جوادی، زهرا تأثیر یادگیری مفاهیم درس قرآن (مبتنی بر بازی اتاق فرار آموزشی) بر درگیری تحصیلی دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 12، شماره 25، 1403، صفحه 37-54]

خ

  • خدابنده‌لو، رویا بررسی ابعاد معرفتی مفهوم قناعت ازمنظر صحیفه سجادیه و میزان توجه به آن ازسوی دانشجویان [دوره 12، شماره 25، 1403، صفحه 79-98]

د

  • دیالمه، نیکو چارچوب مفهومی تربیت اجتماعی: مطالعه‌ای نظام‏‌مند [دوره 12، شماره 24، 1403، صفحه 155-187]

ر

  • راستیان، ابراهیم سازماندهی محتوای برنامۀ درسی بر اساس واکاوی مفهوم علم در نگاه جان دیویی و علامه طباطبایی [دوره 12، شماره 26، 1403، صفحه 79-100]
  • رحمانی، نیره الگوی توانمندسازی معلم تراز انقلاب اسلامی: یک مطالعه فراترکیب [دوره 12، شماره 26، 1403، صفحه 5-30]
  • رضاییان، سجاد الگوی مدرسه اسلامی حکمت ازمنظر دلالت‌های تربیتی عقل [دوره 12، شماره 24، 1403، صفحه 5-36]

ز

  • زارعی، طیبه واکاوی عوامل مؤثر بر ترویج نماز در دانش‌آموزان مقطع متوسطۀ اول از دیدگاه مربیان پرورشی [دوره 12، شماره 26، 1403، صفحه 123-142]

ش

  • شریعت زاده، مهدی سازماندهی محتوای برنامۀ درسی بر اساس واکاوی مفهوم علم در نگاه جان دیویی و علامه طباطبایی [دوره 12، شماره 26، 1403، صفحه 79-100]

ط

  • طالب، زهرا تدوین چهارچوب بازی‏‌وارسازیِ تربیت دینی با رویکرد تکلیف‌گرا [دوره 12، شماره 24، 1403، صفحه 69-103]
  • طاهری، مرتضی معناسازی مدیران مدرسه در مسیر پیاده سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 12، شماره 26، 1403، صفحه 51-78]

ع

  • عارفی، محبوبه نظام تربیتی غزالی؛ مبانی، اصول، ارکان و ساختار [دوره 12، شماره 25، 1403، صفحه 99-137]
  • عباسپور، عباس معناسازی مدیران مدرسه در مسیر پیاده سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 12، شماره 26، 1403، صفحه 51-78]
  • عباسی دره بیدی، احمد واکاوی عوامل مؤثر بر ترویج نماز در دانش‌آموزان مقطع متوسطۀ اول از دیدگاه مربیان پرورشی [دوره 12، شماره 26، 1403، صفحه 123-142]
  • عبداللهی، محمد علی تأملی در غایت تربیت اسلامی در هم‌افزایی دین و تکنولوژی [دوره 12، شماره 24، 1403، صفحه 105-134]

ق

  • قرقانی، فاطمه تحلیل محتوای مؤلفه‏‌های خودمراقبتی در کتاب‌‏های درسیِ تفکر و سبک زندگی دورۀ متوسطۀ اول [دوره 12، شماره 24، 1403، صفحه 37-67]

ک

  • کارگر خوش، سحر تدوین چهارچوب بازی‏‌وارسازیِ تربیت دینی با رویکرد تکلیف‌گرا [دوره 12، شماره 24، 1403، صفحه 69-103]
  • کهن پور، فاطمه چارچوب مفهومی تربیت اجتماعی: مطالعه‌ای نظام‏‌مند [دوره 12، شماره 24، 1403، صفحه 155-187]
  • کیانی، معصومه بررسی ابعاد معرفتی مفهوم قناعت ازمنظر صحیفه سجادیه و میزان توجه به آن ازسوی دانشجویان [دوره 12، شماره 25، 1403، صفحه 79-98]

گ

  • گلزاری، زینب تدوین چهارچوب بازی‏‌وارسازیِ تربیت دینی با رویکرد تکلیف‌گرا [دوره 12، شماره 24، 1403، صفحه 69-103]
  • گندمکار، راحله معناسازی مدیران مدرسه در مسیر پیاده سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 12، شماره 26، 1403، صفحه 51-78]

م

  • محمودی، سیروس تحلیل محتوای کتاب‌های درسی دورۀ متوسطۀ اول از نظر میزان توجه به مفهوم نیکوکاری [دوره 12، شماره 26، 1403، صفحه 101-121]
  • مرادی، رحیم تأثیر یادگیری مفاهیم درس قرآن (مبتنی بر بازی اتاق فرار آموزشی) بر درگیری تحصیلی دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 12، شماره 25، 1403، صفحه 37-54]
  • مرزوقی، رحمت اله الگوی مدرسه اسلامی حکمت ازمنظر دلالت‌های تربیتی عقل [دوره 12، شماره 24، 1403، صفحه 5-36]
  • مصباحی جمشید، پرستو تأملی در غایت تربیت اسلامی در هم‌افزایی دین و تکنولوژی [دوره 12، شماره 24، 1403، صفحه 105-134]
  • مهدیخانی، علی نظام تربیتی غزالی؛ مبانی، اصول، ارکان و ساختار [دوره 12، شماره 25، 1403، صفحه 99-137]
  • موسوی، سید نقی مفهوم‌کاوی و مرزشناسی «تربیت انقلابی» [دوره 12، شماره 25، 1403، صفحه 55-77]

ن

  • نامداری پژمان، مهدی مدرسه تراز ازمنظر اسناد تحولی نظام تعلیم‌وتربیت: در جست‌وجوی الگوی مطلوب [دوره 12، شماره 25، 1403، صفحه 5-35]
  • نجفی، حسن شاخص‌های برنامه درسی هویت‌بخش در منظومه فکری مقام معظم رهبری [دوره 12، شماره 26، 1403، صفحه 31-49]
  • نجفی منش، زهرا الگودهی در تربیت بر اساس شاخص‌های شخصیتی شهید سلیمانی با تأکید بر دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی [دوره 12، شماره 24، 1403، صفحه 135-154]

و

  • واحدی، شهرام تحلیل محتوای مؤلفه‏‌های خودمراقبتی در کتاب‌‏های درسیِ تفکر و سبک زندگی دورۀ متوسطۀ اول [دوره 12، شماره 24، 1403، صفحه 37-67]