موضوعات = * روانشناسی تربیتی
تاثیر یادگیری مفاهیم درس قرآن مبتنی بر بازی اتاق فرار آموزشی بر درگیری تحصیلی دانش‌آموزان دوره ابتدایی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 16 اردیبهشت 1403

10.30497/esi.2024.245966.1752

رحیم مرادی؛ زهرا جوادی؛ محسن باقری


اثربخشی آموزش تلفیقی صلح و حسن‌گزینی بر جهت‌گیری مثبت نسبت به مدرسه در دانش‌آموزان دختر دوره اول متوسطه

دوره 11، شماره 20، فروردین 1402، صفحه 163-185

10.30497/esi.2023.243861.1593

لیلا زمانی کوخالو؛ مژگان سپاه منصور؛ خدیجه ابوالمعالی الحسینی


بررسی رفتار اخلاقی دانشجویان با رویکرد توجه به بیم ها و امیدها

دوره 9، شماره 16، فروردین 1400، صفحه 115-126

10.30497/edus.2021.239152.1389

محمد امینی؛ حمید رحیمی؛ زهره صمدیان؛ زهرا خالویی


وضعیت کنونی تربیت دینی و اخلاقی دانش‌آموزان براساس شاخص‌های سند تحول

دوره 9، شماره 16، فروردین 1400، صفحه 126-150

10.30497/edus.2021.240311.1434

سید کاظم اکرمی؛ علی دلاور؛ محمدرضا تمسکی


تبییـن فرایند شکل‌گیری مفهوم استعداد مبتنی بر تحلیل شبکه واژگانی در قرآن کریم

دوره 8، شماره 15، مهر 1399، صفحه 5-27

10.30497/edus.2021.239034.1382

منصوره ابوالحسنی؛ احمدرضا اخوت؛ معصومه اسماعیلی؛ هادی بهرامی احسان


پدیدارشناسی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری هویت ایرانی– اسلامی جوانان از دیدگاه متخصصان

دوره 8، شماره 15، مهر 1399، صفحه 53-76

10.30497/edus.2021.240344.1436

معصومه راشدی؛ زهره موسی زاده؛ خدیجه ابوالمعالی الحسینی؛ فریبرز باقری


ارتباط هوش فرهنگی و هوش معنوی با هویت اجتماعی دانشجویان

دوره 6، شماره 11، آذر 1397، صفحه 129-150

10.30497/edus.2018.71395

بتول فقیه آرام؛ سعید مرادی؛ منصوره کاظمی


مفهوم‌شناسی و کارکردهای هنجار

دوره 2، شماره 3، بهمن 1393، صفحه 51-69

10.30497/edus.2015.57481

فریبرز باقری


شیوه‌های آموزش بر پایه تفکر در نهج ‏البلاغه

دوره 2، شماره 2، خرداد 1393، صفحه 5-23

10.30497/edus.2014.57495

مرضیه اکبری؛ ملوک خادمی اشکذری؛ اعظم اکبری