موضوعات = * فلسفه تعلیم و تربیت
تبیین چگونگی تربیت اخلاقی متعالیه براساس تفاسیر ملاصدرا

دوره 11، شماره 22، مهر 1402، صفحه 5-35

10.30497/esi.2024.245104.1672

سارا طوسیان خلیل آباد؛ سعید بهشتی؛ سید صدرالدین شریعتی؛ ابوالفضل غفاری


جایگاه پرورش تفکر مبتنی‏ بر فلسفۀ تربیتی اسلام در رسانۀ تلویزیون

دوره 11، شماره 20، فروردین 1402، صفحه 99-132

10.30497/esi.2023.244795.1640

محمدحسین بخشی زاده مقدم؛ فهیمه انصاریان؛ معصومه صمدی


بررسی تطبیقی مبانی معرفت‌شناسی نفس ازدیدگاه علامه طباطبایی و برگسون، و دلالت آن در تربیت اخلاقی

دوره 10، شماره 19، مهر 1401، صفحه 175-208

10.30497/esi.2023.243846.1591

طاهره سادات امینی؛ محسن ایمانی نائینی؛ علیرضا محمودنیا؛ حمیدرضا رضازاده بهادران


مبانی و انواع خودآگاهی ازمنظر فلاسفۀ اسلامی و کاربست آن در سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش

دوره 10، شماره 18، فروردین 1401، صفحه 149-168

10.30497/esi.2022.243216.1552

نرگس سجادیان؛ احمد سلحشوری؛ محمد رضا یوسف زاده؛ فرهاد سراجی


دلالت‌های نظریۀ اعتباریات علامه طباطبایی در آموزش‌دادن ارزش‌ها

دوره 10، شماره 18، فروردین 1401، صفحه 169-199

10.30497/esi.2022.243061.1545

نرگس رحیمی؛ اکبر رهنما؛ محمدحسن میرزامحمدی


صلاحیت های حرفه ای مربی براساس دیدگاه آیت‌الله حائری شیرازی

دوره 10، شماره 18، فروردین 1401، صفحه 287-318

10.30497/esi.2022.243373.1562

فهیمه یوسفی کیا؛ فاطمه وجدانی؛ مرضیه محصص


واکاوی تربیت زیست‎محیطی مبتنی‏بر آموزه‌های قرآنی

دوره 9، شماره 17، بهمن 1400، صفحه 33-64

10.30497/esi.2021.241149.1471

منیژه ارباب سیر؛ حسنعلی بختیار نصرآبادی؛ جهانبخش رحمانی


روایت نهج البلاغه از اخلاق حرفه‎ای مدیران

دوره 9، شماره 17، بهمن 1400، صفحه 359-389

10.30497/esi.2022.242003.1496

آیت محمدی؛ جواد کیهان؛ کریم اسگندری


تقویت اندیشه‌ورزی کودکان با استفاده از کتاب «داستان راستان»

دوره 8، شماره 15، مهر 1399، صفحه 213-228

10.30497/edus.2020.236395.1319

محمد حسن میرزامحمدی؛ سید علی حسینی؛ شادی نصرتی