موضوعات = * فلسفه تعلیم و تربیت
الگودهی در تربیت بر اساس شاخص‌های شخصیتی شهید سلیمانی با تأکید بر دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 30 دی 1402

10.30497/esi.2024.245004.1654

زهرا نجفی منش؛ مریم برهمن


تبیین چگونگی تربیت اخلاقی متعالیه براساس تفاسیر ملاصدرا

دوره 11، شماره 22، مهر 1402، صفحه 5-35

10.30497/esi.2024.245104.1672

سارا طوسیان خلیل آباد؛ سعید بهشتی؛ سید صدرالدین شریعتی؛ ابوالفضل غفاری


جایگاه پرورش تفکر مبتنی‏ بر فلسفۀ تربیتی اسلام در رسانۀ تلویزیون

دوره 11، شماره 20، فروردین 1402، صفحه 99-132

10.30497/esi.2023.244795.1640

محمدحسین بخشی زاده مقدم؛ فهیمه انصاریان؛ معصومه صمدی


بررسی تطبیقی مبانی معرفت‌شناسی نفس ازدیدگاه علامه طباطبایی و برگسون، و دلالت آن در تربیت اخلاقی

دوره 10، شماره 19، مهر 1401، صفحه 175-208

10.30497/esi.2023.243846.1591

طاهره سادات امینی؛ محسن ایمانی نائینی؛ علیرضا محمودنیا؛ حمیدرضا رضازاده بهادران


مبانی و انواع خودآگاهی ازمنظر فلاسفۀ اسلامی و کاربست آن در سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش

دوره 10، شماره 18، فروردین 1401، صفحه 149-168

10.30497/esi.2022.243216.1552

نرگس سجادیان؛ احمد سلحشوری؛ محمد رضا یوسف زاده؛ فرهاد سراجی


دلالت‌های نظریۀ اعتباریات علامه طباطبایی در آموزش‌دادن ارزش‌ها

دوره 10، شماره 18، فروردین 1401، صفحه 169-199

10.30497/esi.2022.243061.1545

نرگس رحیمی؛ اکبر رهنما؛ محمدحسن میرزامحمدی


صلاحیت های حرفه ای مربی براساس دیدگاه آیت‌الله حائری شیرازی

دوره 10، شماره 18، فروردین 1401، صفحه 287-318

10.30497/esi.2022.243373.1562

فهیمه یوسفی کیا؛ فاطمه وجدانی؛ مرضیه محصص


واکاوی تربیت زیست‎محیطی مبتنی‏بر آموزه‌های قرآنی

دوره 9، شماره 17، بهمن 1400، صفحه 33-64

10.30497/esi.2021.241149.1471

منیژه ارباب سیر؛ حسنعلی بختیار نصرآبادی؛ جهانبخش رحمانی


روایت نهج البلاغه از اخلاق حرفه‎ای مدیران

دوره 9، شماره 17، بهمن 1400، صفحه 359-389

10.30497/esi.2022.242003.1496

آیت محمدی؛ جواد کیهان؛ کریم اسگندری


تقویت اندیشه‌ورزی کودکان با استفاده از کتاب «داستان راستان»

دوره 8، شماره 15، مهر 1399، صفحه 213-228

10.30497/edus.2020.236395.1319

محمد حسن میرزامحمدی؛ سید علی حسینی؛ شادی نصرتی


حریت اخلاقی؛ هدف غایی تربیت اخلاقی از منظر اسلام

دوره 6، شماره 11، آذر 1397، صفحه 53-68

10.30497/edus.2018.71330

نیره حاجی علیان؛ خسرو باقری